Haberler

Mopsan yeni yılda yeni yatırımlarla karşınızda…

Mopsan Veteriner Ürünleri bünyesine kattığı yeni İtalyan markaları Golosi ve Better’ın lansmanını, 9-10 Aralık tarihleri arasında Taksim Intercontinental Otel’de yaklaşık 300 katılımcı ile gerçekleştirdi. “Menüde İtalyan Lezzetleri Var ! ” sloganıyla yola çıkılan lansmanda, 9 Aralık tarihinde 168 veteriner hekim, 10 Aralık tarihinde 120 petshop sahibi/çalışanı ağırlandı. Mopsan ve İtalyan markaların yöneticilerinin yeni markaların marka yönetimine dair gerçekleştirdikleri sunumlar ve organizasyonun yaratıcı içeriği katılımcılardan tam not aldı.

Organizasyon, Mopsan Veteriner Ürünleri kurucusu Veteriner Hekim Cafer İngeç’in açılış konuşmasıyla başlayarak, İtalyan iş ortaklakları Zoodiaco Genel Müdürü Fabio Bernini, Kalite ve Ürün Formülasyonu Müdürü Dr. Allessia Pellegrino ve Satış ve İhracat Müdürü Roberto Verzini’nin sunum ve bilgilendirmeleri ile devam etti.

Gerçekleştirilen sunumlarda Dr. Allessia Pellegrino, Golosi ve Better markalarının, hammadde seçiminden üretimine, AR-GE çalışmalarından analizlerine, lojistik faaliyetlerinden, ürünün nihai tüketicinin eline ulaşması aşamasına kadar ki ürünün tüm süreçleri hakkında katılımcılara detaylı bilgiler verdi. Organizasyonun devamında Roberto Verzini, Golosi ve Better ürün gamlarından bahsederek, markaları ve markaların tüm ürün kalemlerini eksiksiz bir şekilde katılımcılara aktardı. İtalyan markaların yöneticilerinin sunumlarının ardından Mopsan Veteriner Ürünleri Pazarlama Müdürü Dr. Müge Örs, Mopsan olarak 2015 yılı büyüme stratejilerini ön plana çıkaran konuşmasında, yeni markaların pazarlama ve konumlandırma stratejilerini içeren kısa bir konuşma gerçekleştirdi. Soru cevap kısmından sonra Gala Yemeğine geçilen organizasyonda, İtalyan menüsü ve şaraplarıyla oluşturulmuş gala yemeği ve İtalyan konseptli dekor tüm katılımcılardan tam not almayı başardı.

« Geri